Sadece kayıtlı üyeler yorum yapabilir. Bir kaç saniye içerisinde kayıt olabilirsiniz.
meliodas456575
bügün 4 bölüm yeter
Ecoschavo
VALLA BEN TERS KOSE OLDUM VAY BABAYN
aimeurdefilm
Bu yorum spoiler içeriyor!
Yorumu görmek için tıklayın.
biraz farklı düşünmüşlerdir diye farklı tahmin etmiştim ama zaten çok belliydi yazar adamın katil olduğu. İlk tanıştıklarında bile onlardan farklı olduğunu ve sevmediğini belirtmişti. Hiç üstüne düşünülmemiş bir senaryo...
Filmaniaq
2 sezondan sonra tadı kaçsada yinede sariyor tabiki joe sayesinde
gurmdegilimdizi
Bu yorum spoiler içeriyor!
Yorumu görmek için tıklayın.
hem spoiler koymamışsın hem de... ya kardeşim kate çıksa zaten belli sevgilisi üzerine hiç düşünülmemiş diyecektin, roald çıksa zaten kate'i sevdiği için malcomu öldürdü, simone da kate'e kötülük yaptığı için diyecektin, kate çıksa... uzar gider. Orantılı yapın şunu.
Meraen04
Bu yorum spoiler içeriyor!
Yorumu görmek için tıklayın.
beni bu sezon sarmıyor beck'e alışmıştım sonra love geldi ona da alıştım sevdim ama bu sezonu hiç beğenemedim
lockdown
çünkü anlamıyorsun basit sezonları anlıyorsun oyuzden bu sezonu sevmedin . en ters köşe iyi yazılmış sezon bu sezon bence
nurulah310
<3
Dawnistaken
Oooooo Nurullah baba burdaymış
rabidcat
Bu yorum spoiler içeriyor!
Yorumu görmek için tıklayın.
ev yandıktan sonra biriside çıkıp demedi mi yani katil buymuş diye. saçmalık. cidden gülünç yani
Osman1984
efsane
ocielty
osman
Alazz
Diğer bölümleri sabırsızlıkla bekliyorum
diesel
Kaan ka online izlemek ile filmi indirip izlemek arasında kalite farkı var mı ?
_KaaN_
Yönetici
hayır hocam
Netkolix
Dizi kendine cekiyor izliyeni enteresan(: dikkat edin paranoyaklasabilirsiniz.
bügün 4 bölüm yeter
VALLA BEN TERS KOSE OLDUM VAY BABAYN
biraz farklı düşünmüşlerdir diye farklı tahmin etmiştim ama zaten çok belliydi yazar adamın katil olduğu. İlk tanıştıklarında bile onlardan farklı olduğunu ve sevmediğini belirtmişti. Hiç üstüne düşünülmemiş bir senaryo...
2 sezondan sonra tadı kaçsada yinede sariyor tabiki joe sayesinde
hem spoiler koymamışsın hem de... ya kardeşim kate çıksa zaten belli sevgilisi üzerine hiç düşünülmemiş diyecektin, roald çıksa zaten kate'i sevdiği için malcomu öldürdü, simone da kate'e kötülük yaptığı için diyecektin, kate çıksa... uzar gider. Orantılı yapın şunu.
beni bu sezon sarmıyor beck'e alışmıştım sonra love geldi ona da alıştım sevdim ama bu sezonu hiç beğenemedim
çünkü anlamıyorsun basit sezonları anlıyorsun oyuzden bu sezonu sevmedin . en ters köşe iyi yazılmış sezon bu sezon bence
<3
Oooooo Nurullah baba burdaymış
ev yandıktan sonra biriside çıkıp demedi mi yani katil buymuş diye. saçmalık. cidden gülünç yani
efsane
osman
Diğer bölümleri sabırsızlıkla bekliyorum
Kaan ka online izlemek ile filmi indirip izlemek arasında kalite farkı var mı ?
hayır hocam
Dizi kendine cekiyor izliyeni enteresan(: dikkat edin paranoyaklasabilirsiniz.