Sadece kayıtlı üyeler yorum yapabilir. Bir kaç saniye içerisinde kayıt olabilirsiniz.
Yaoi_Patlatan
en çirkin oyuncu kadrosu bu sezonda sanırım
despianq
Bu yorum spoiler içeriyor!
Yorumu görmek için tıklayın.
hassiktir ben katili buldum bu bir teoridir katil joe ve senarist bizi tamamen joe nun manipülasyonuna kanmamıza oynuyor 1 sezonda da terapist joe ye iki farklı tarafın var gibi bir şey demişti birincisi aşkı arayan ve takıntılarını aşk sanan joe diğeriyse bu takıntıların ortaya çıkardığı öldüren tarafıydı her sezonda belli başlı birine bağlanıyor sevgiyi aşk sanıyor sonra da bir şekilde onları yok ediyorama bu sezonda dikkat edin daha ortada aşk hikayesi başlamadan ölüm haberleri geliyor bence bu joe nun karanlık tarafının ortaya çıktığını gösteriyor hatırlayın 3 sezonda joe kızamık olduğunda kendi içindeki daha asi ve daha karanlık tarafı görmüştü ama joe her zamanki yeniden iyi bir insan olmak mümkündür kafasına girdiği için bu tarafını kabul etmiyor bence şu an o karanlık taraf onunla oyun oynuyor aslında joe bütün sezon boyunca katili değil kendini arıyor olabilir çünkü 4 sezonda kimse katile benzemiyor hepsi zengin züppe tipler birini öldürtmek isteseler gider paralarıyla adam tutarlar kim uğraşıp joe ile böyle oyunlar oynasınama joe nun içindeki o taraf onu herkesten daha iyi tanıyor çünkü o da joe hep diyoruz ya joe nun içinde iki farklı düşünce var diye bir taraf ben insanları koruyan iyi biriyim diyor diğer taraf ise benim istediğim olmazsa öldürürüm diyor ve bence şu an bu iki taraf birbiriyle savaşıyor
Ecoschavo
olum joeyi seviyorum adamın başına iş açıp durmayın amk
Ecoschavo
Bu yorum spoiler içeriyor!
Yorumu görmek için tıklayın.
simdi emin oldum kesin o yazar kız joenin ilgisini cekebilmek icin yapıyor cünkü ona saplantılı aşık VAYYY MK HER SEYİ CÖZDÜM SHERLOCK HOLMES MİYİM NEYİM AMKK
yabancidizisex
Hassiktir lan nolcak acaba sonra
tmdzlrzlym
ya genç yazar kız ya da şu zengin yazar rhys katil çıkacak kızın olma ihtimali düşük ama
en çirkin oyuncu kadrosu bu sezonda sanırım
hassiktir ben katili buldum bu bir teoridir katil joe ve senarist bizi tamamen joe nun manipülasyonuna kanmamıza oynuyor 1 sezonda da terapist joe ye iki farklı tarafın var gibi bir şey demişti birincisi aşkı arayan ve takıntılarını aşk sanan joe diğeriyse bu takıntıların ortaya çıkardığı öldüren tarafıydı her sezonda belli başlı birine bağlanıyor sevgiyi aşk sanıyor sonra da bir şekilde onları yok ediyorama bu sezonda dikkat edin daha ortada aşk hikayesi başlamadan ölüm haberleri geliyor bence bu joe nun karanlık tarafının ortaya çıktığını gösteriyor hatırlayın 3 sezonda joe kızamık olduğunda kendi içindeki daha asi ve daha karanlık tarafı görmüştü ama joe her zamanki yeniden iyi bir insan olmak mümkündür kafasına girdiği için bu tarafını kabul etmiyor bence şu an o karanlık taraf onunla oyun oynuyor aslında joe bütün sezon boyunca katili değil kendini arıyor olabilir çünkü 4 sezonda kimse katile benzemiyor hepsi zengin züppe tipler birini öldürtmek isteseler gider paralarıyla adam tutarlar kim uğraşıp joe ile böyle oyunlar oynasınama joe nun içindeki o taraf onu herkesten daha iyi tanıyor çünkü o da joe hep diyoruz ya joe nun içinde iki farklı düşünce var diye bir taraf ben insanları koruyan iyi biriyim diyor diğer taraf ise benim istediğim olmazsa öldürürüm diyor ve bence şu an bu iki taraf birbiriyle savaşıyor
olum joeyi seviyorum adamın başına iş açıp durmayın amk
simdi emin oldum kesin o yazar kız joenin ilgisini cekebilmek icin yapıyor cünkü ona saplantılı aşık VAYYY MK HER SEYİ CÖZDÜM SHERLOCK HOLMES MİYİM NEYİM AMKK
Hassiktir lan nolcak acaba sonra
ya genç yazar kız ya da şu zengin yazar rhys katil çıkacak kızın olma ihtimali düşük ama
egosunu sktiğimin karısı kate
Sonunda tekrar sarmaya basladi
Eyvah
güzel bolumdu
osman