Yaoi_Patlatan
1 hafta önce
güzel sezondu babbooo
Oguzzy
Joe goldberg fenasal bi eleman olcak aga sezonde güzeldi mükemmel
lockdown
1 ay önce
joe baya kötüleşti ya intihardan sonra acaba katherine ile ne konuştuda böyle oldu
yabancidizisex
4 ay önce
Adamın parası var isterse herkesi öldürebilir galiba 5.sezonda tehlikeli bir Joe goldberg görücez
brianmoserr
10 ay önce
nadia ne kadar itici suratı var allahım kriz geçirdim
ocielty
o sırada brian moser olan ben
Her gördüğümde iğrendim
AlfredGlandek
Bu sezon bol bol Joe’ya sövdüm. Nadia’nın ne suçu vardıı??? Eddie’nin ne suçu vardıı oeee Joe
Corletexs
Bir seri katile 2 tane çocuk karışırsa ne olacağını gördün kanka çok dizi izledim Joe kadar akıllı biri görmedim.
emincayir19
1 yıl önce
Bir tane indimeme rağmen Too many connections from your IP bu hata kodunu veriyor
_KaaN_ Yönetici
yarım kalan indirmeleriniz iptal edin veya modeminizi kapatıp açın
efepag31
İzlediğim en iyi sezondu
aimeurdefilm
bu sezonu da Joe'ya tüm içtenliğimle söverek bitirmiş bulunuyorum:) Beck ve Love özlendiniz Kate'e ısınamadım.
hieloxa
2 yıl önce
5. sezonu merakla bekliyorum yine ne saykoluklar yapacak acaba... Umarım yakalanır ya da ölür artık gercekten
güzel sezondu babbooo
Joe goldberg fenasal bi eleman olcak aga sezonde güzeldi mükemmel
joe baya kötüleşti ya intihardan sonra acaba katherine ile ne konuştuda böyle oldu
Adamın parası var isterse herkesi öldürebilir galiba 5.sezonda tehlikeli bir Joe goldberg görücez
nadia ne kadar itici suratı var allahım kriz geçirdim
o sırada brian moser olan ben
Her gördüğümde iğrendim
Bu sezon bol bol Joe’ya sövdüm. Nadia’nın ne suçu vardıı??? Eddie’nin ne suçu vardıı oeee Joe
Bir seri katile 2 tane çocuk karışırsa ne olacağını gördün kanka çok dizi izledim Joe kadar akıllı biri görmedim.
Bir tane indimeme rağmen Too many connections from your IP bu hata kodunu veriyor
yarım kalan indirmeleriniz iptal edin veya modeminizi kapatıp açın
İzlediğim en iyi sezondu
bu sezonu da Joe'ya tüm içtenliğimle söverek bitirmiş bulunuyorum:) Beck ve Love özlendiniz Kate'e ısınamadım.
5. sezonu merakla bekliyorum yine ne saykoluklar yapacak acaba... Umarım yakalanır ya da ölür artık gercekten