Sadece kayıtlı üyeler yorum yapabilir. Bir kaç saniye içerisinde kayıt olabilirsiniz.
meythetss
dizinin en büyük ters köşesi
aysenida9
dexterda hiç ters köşe olmamıştım
ibrahimoser45
baya iyi sezon ya
jese1
Fight club misali :) baya güzel bu sezon
bozkurtsami12
Ahahhahahah benim de aklıma o film gelmişti
kzanlkliovic
abı lumenden sonra kural falan kalmadı dexter kurbanını takıp ederken bırının bıle dıkkatını cekerse o gunku plan ıptal oluyordu sımdı cogu kısıye oldurucegını soyleyıp katıl olmayan kısılerı olduruyo bozdu
RealityAction
Saçmalamışlar, Profesör Travisin hayali ürünü mü şimdi, yani en başından beri tüm her şeyi Travis yapıyormuş, Galler diye birisi yokmuş, buzluktaki adam uzun süre önce ölmüş, dexter bunu anlıyor.. Kısacası Travis şizofren bir kaçıkmış... Kendi Ablasını da o öldürmüş diğer tüm cinayetleri de o işlemiş.. Neyse sikerim böyle senaryoyu
bozkurtsami12
İnsan düşünerek yorum yapar amk tüm bölümün içine ettin
seahan
Spoiler seçeneği diye bir şey duymadınmi sen dürzü şimdi gidip son bölüme yazic ne olduğunu
Yagmurr_r
Dexin gellerı hiçbir zaman görememesinden belliydi çocuğun şizofren olduğu bu sezon fennna sardı
Yagmurr_r
Asistan kalıcı iyi yan rol sanmıştım hiç beklemiyordum ya
dizinin en büyük ters köşesi
dexterda hiç ters köşe olmamıştım
baya iyi sezon ya
Fight club misali :) baya güzel bu sezon
Ahahhahahah benim de aklıma o film gelmişti
abı lumenden sonra kural falan kalmadı dexter kurbanını takıp ederken bırının bıle dıkkatını cekerse o gunku plan ıptal oluyordu sımdı cogu kısıye oldurucegını soyleyıp katıl olmayan kısılerı olduruyo bozdu
Saçmalamışlar, Profesör Travisin hayali ürünü mü şimdi, yani en başından beri tüm her şeyi Travis yapıyormuş, Galler diye birisi yokmuş, buzluktaki adam uzun süre önce ölmüş, dexter bunu anlıyor.. Kısacası Travis şizofren bir kaçıkmış... Kendi Ablasını da o öldürmüş diğer tüm cinayetleri de o işlemiş.. Neyse sikerim böyle senaryoyu
İnsan düşünerek yorum yapar amk tüm bölümün içine ettin
Spoiler seçeneği diye bir şey duymadınmi sen dürzü şimdi gidip son bölüme yazic ne olduğunu
Dexin gellerı hiçbir zaman görememesinden belliydi çocuğun şizofren olduğu bu sezon fennna sardı
Asistan kalıcı iyi yan rol sanmıştım hiç beklemiyordum ya
Psikoloğun ucubelik şaka mı
quınn nasıl bir varlıksın sen amk
Ahahahhahahahah