Sadece kayıtlı üyeler yorum yapabilir. Bir kaç saniye içerisinde kayıt olabilirsiniz.
enesemre
kaan bu bölümde dahil birçok bölümde altyazı yok düzeltebilirmisin dostum sana zahmet
TottiRoma
Bu yorum spoiler içeriyor!
Yorumu görmek için tıklayın.
Fuck you
yyonk3rs
sacı 3 numara Ali Koç git artık diziden ya
Mahsun12
bence iyi ya neyini sevmediniz
S2mleyuzlesin
Hakkat amk
Yagmurr_r
Rita geçmişte tecvze uğramış şiddet görmüş bir kadın ilk çocuğuda teczvden olmuş yine de kendi ayakları üstünde durmuş bu yaşlarına kadar büyütmüş sınırları olması bir şeylere temkinli yaklaşması her şeye hemen olur dememesi o kadar anlaşılır ve doğal ki üstelik onca yıl tek başına bu kadar büyük travmalarla yaşamaya çalışırken karşısına yaslanabileceği biri çıkmış güvenmekte zorlansa da güvenip yaslanıyor onun için çok zor ve bir o kadar değerli bir bağ az empati yapın izlerken ağlak diyip durmayın
MercimekTheBest
anlamıyorlar
rabdurtr
Ya bu rite niye sürekli triplerde ya yok o olmaz yok bu olmaz sus da dizi ilerlesin işte
Walterwhite719
Rita ne ağlak karı ya
ucubebunny31
masuka ya gel ben alırım donutunu :(
Pinkmanb1tch
Harbi la yazik masuka ah masuka ah
Kuzgun01
fark ettiniz mi debra orosbusu 4 bölümdür s......or
kaan bu bölümde dahil birçok bölümde altyazı yok düzeltebilirmisin dostum sana zahmet
Fuck you
sacı 3 numara Ali Koç git artık diziden ya
bence iyi ya neyini sevmediniz
Hakkat amk
Rita geçmişte tecvze uğramış şiddet görmüş bir kadın ilk çocuğuda teczvden olmuş yine de kendi ayakları üstünde durmuş bu yaşlarına kadar büyütmüş sınırları olması bir şeylere temkinli yaklaşması her şeye hemen olur dememesi o kadar anlaşılır ve doğal ki üstelik onca yıl tek başına bu kadar büyük travmalarla yaşamaya çalışırken karşısına yaslanabileceği biri çıkmış güvenmekte zorlansa da güvenip yaslanıyor onun için çok zor ve bir o kadar değerli bir bağ az empati yapın izlerken ağlak diyip durmayın
anlamıyorlar
Ya bu rite niye sürekli triplerde ya yok o olmaz yok bu olmaz sus da dizi ilerlesin işte
Rita ne ağlak karı ya
masuka ya gel ben alırım donutunu :(
Harbi la yazik masuka ah masuka ah
fark ettiniz mi debra orosbusu 4 bölümdür s......or
Dexter evlen su ritayla
Son sahne çook datluuu 🥺🥺