Sadece kayıtlı üyeler yorum yapabilir. Bir kaç saniye içerisinde kayıt olabilirsiniz.
_KaaN_
Yönetici
Sabitlenmiş Yorum
Yeni Sezon 2027 de
bruskxb
kaan bey bu tar diziler önerirmisinşz
nabir
Bu yorum spoiler içeriyor!
Yorumu görmek için tıklayın.
yani dizinin her bölümü 30 dk. sezonu altı bölüme ayırmışlar buna rağmen atlayarak izledim. tek bölümde veribilecek konular uzatılmış ki yeni bölümlerin devamı için bu ilk sezondan paysajlar mı kullanılacak yada diğer sezonlara konu olarak açılış mıydı dicem ama 3 saat koca bir 3 saat.
LordOfKing
Çok Güzel Bir Film Ancak Diğer Sezonun 2027'de Gelmesi Çok Saçma Bu Kadar Güzel Bir Filmin Serisini Güzel Bir Bitiriş İle İzlemek Daha Keyifli Olurdu Neden 1 Sene Bekliyoruz ki... :(
Mpt76
Güssel
ArdaBeyHD
Dizi güzeldi umarım yeni sezon gelir gerçekten ilerletmeden izledim dizi sarıyor.
tartaryan
GOT'u bilmeden izlesen, wtf dersin. oldu bitti got. tiridine banmaya gerek yok.
siradanbiri14
herkes kendi yoluna bum, sıkıcıydı nihayet bitti
Krueger
yarım yarım koca dizide sadece 5. bölüme aksiyon koymuşlar . Sürdürülebilir degil gibi duruyor ama izletiyor kendini gıdım gıdım yaw :D
Black1471
3 saatlik film çekip 6 bölüme yaymışlar. Çok çok zayıf bir dizi bu sezon tam bir hayal kırıklığı
Rojhat2242
1. Bölümde müzikle birlikte adamın sıçip tuvaletini yapması ile 4. Bölümde seyircilerden birinin ayağa kalkıp müzikle birlikte osurması komik bir dejavu sahnesi olmuş
Yeni Sezon 2027 de
kaan bey bu tar diziler önerirmisinşz
yani dizinin her bölümü 30 dk. sezonu altı bölüme ayırmışlar buna rağmen atlayarak izledim. tek bölümde veribilecek konular uzatılmış ki yeni bölümlerin devamı için bu ilk sezondan paysajlar mı kullanılacak yada diğer sezonlara konu olarak açılış mıydı dicem ama 3 saat koca bir 3 saat.
Çok Güzel Bir Film Ancak Diğer Sezonun 2027'de Gelmesi Çok Saçma Bu Kadar Güzel Bir Filmin Serisini Güzel Bir Bitiriş İle İzlemek Daha Keyifli Olurdu Neden 1 Sene Bekliyoruz ki... :(
Güssel
Dizi güzeldi umarım yeni sezon gelir gerçekten ilerletmeden izledim dizi sarıyor.
GOT'u bilmeden izlesen, wtf dersin. oldu bitti got. tiridine banmaya gerek yok.
herkes kendi yoluna bum, sıkıcıydı nihayet bitti
yarım yarım koca dizide sadece 5. bölüme aksiyon koymuşlar . Sürdürülebilir degil gibi duruyor ama izletiyor kendini gıdım gıdım yaw :D
3 saatlik film çekip 6 bölüme yaymışlar. Çok çok zayıf bir dizi bu sezon tam bir hayal kırıklığı
1. Bölümde müzikle birlikte adamın sıçip tuvaletini yapması ile 4. Bölümde seyircilerden birinin ayağa kalkıp müzikle birlikte osurması komik bir dejavu sahnesi olmuş