Sadece kayıtlı üyeler yorum yapabilir. Bir kaç saniye içerisinde kayıt olabilirsiniz.
Arttt
Dayınınkini görünce bütün hevesim kaçtı amk kendimi çok kötü hissetim
kapikoyli
Vay aq.... Adamın 3 bacağı var.
siradanbiri14
devamke
burakkzkl
İnş animasyon fln dır dayının dalga
1kompedan
p....o
diesel
Dayınınki zencileri küstürür.
drstres
dizi bölümleri izlndikçe yanlarında belirteç olsa hangi bölümde kaldığımızı bilsek, veye kaldığın yerden vebölümden iierleyeilsek. bunun için bir şey yapılabilir mi
ceyhun_on3
Dayı çıkarınca ekran kasmaya başladı la
Aykurt1907
Yok abi sarmıyor. Dayının dalgayı gördüğümüzle kaldık..
Memoli_64
Açar açmaz sakın korkmayın baya büyük ikincisi dizi şaka gibi sanki game of trhoos.la bi alakası yok gibi birde böyle büyük beklendi olan bir 30 dakika nedir yaa zaten bişey anlamadım birde 30 dakika olunca sıkıntı neyse devam edeceğim 64
Dayınınkini görünce bütün hevesim kaçtı amk kendimi çok kötü hissetim
Vay aq.... Adamın 3 bacağı var.
devamke
İnş animasyon fln dır dayının dalga
p....o
Dayınınki zencileri küstürür.
dizi bölümleri izlndikçe yanlarında belirteç olsa hangi bölümde kaldığımızı bilsek, veye kaldığın yerden vebölümden iierleyeilsek. bunun için bir şey yapılabilir mi
Dayı çıkarınca ekran kasmaya başladı la
Yok abi sarmıyor. Dayının dalgayı gördüğümüzle kaldık..
Açar açmaz sakın korkmayın baya büyük ikincisi dizi şaka gibi sanki game of trhoos.la bi alakası yok gibi birde böyle büyük beklendi olan bir 30 dakika nedir yaa zaten bişey anlamadım birde 30 dakika olunca sıkıntı neyse devam edeceğim 64