Sadece kayıtlı üyeler yorum yapabilir. Bir kaç saniye içerisinde kayıt olabilirsiniz.
Mpt76
Müthiş bir hayal gücü
Ahmetyusuf0
Ya 2 sezon nezaman gelir
Raufaliev
2 sezon çikmiyicak marvil çok para harcayamiyor diye. çok kötü
osmoonKnight
Abi Dosya oynatılmadı diyo Hata kodu veriyo 3.bölümde
_KaaN_
Yönetici
şu anda sorunsuz açılıyor
Hamza10
Hocam diğer bolümlerde sorun yok ama 3. Bölüm oynatilamadi hatasi veriyor. Sorun tam olarak ne anlamadim
_KaaN_
Yönetici
düzelttim
cvcapitan
abi yorumlarda her kes kotu o kadarda iyi degil demis bence efsane izlemeye deyer ztn imdb si o kadarda kotu degil ayrica she-hulk dan daha iyi bir diz baya sario
Sellllll
Bu ne admin bütün sezonlar ftagman ve birde Allah aşkına şu ilk reklamı değiştir hatun uyuz bende uyuz oldum ona onun yerine başka birşey koy, ikinci renklam bomba tek başına yeterli.
kaan
Yönetici
telif geldi hocam
Gugugaga_
Kaan bey telif kalkacakmı
_KaaN_
Yönetici
net tarih yok telif için
Zeynwpdrn
Ben açıyorum ama fragman geliyor admin disney+ açıldı diyemi yoksa başka bişeymi ??
_KaaN_
Yönetici
telifli
aaaaaaaaaa
o çocuk o tokatı yedi ya bir daha hic bir film de oynamaz...
Müthiş bir hayal gücü
Ya 2 sezon nezaman gelir
2 sezon çikmiyicak marvil çok para harcayamiyor diye. çok kötü
Abi Dosya oynatılmadı diyo Hata kodu veriyo 3.bölümde
şu anda sorunsuz açılıyor
Hocam diğer bolümlerde sorun yok ama 3. Bölüm oynatilamadi hatasi veriyor. Sorun tam olarak ne anlamadim
düzelttim
abi yorumlarda her kes kotu o kadarda iyi degil demis bence efsane izlemeye deyer ztn imdb si o kadarda kotu degil ayrica she-hulk dan daha iyi bir diz baya sario
Bu ne admin bütün sezonlar ftagman ve birde Allah aşkına şu ilk reklamı değiştir hatun uyuz bende uyuz oldum ona onun yerine başka birşey koy, ikinci renklam bomba tek başına yeterli.
telif geldi hocam
Kaan bey telif kalkacakmı
net tarih yok telif için
Ben açıyorum ama fragman geliyor admin disney+ açıldı diyemi yoksa başka bişeymi ??
telifli
o çocuk o tokatı yedi ya bir daha hic bir film de oynamaz...