Sadece kayıtlı üyeler yorum yapabilir. Bir kaç saniye içerisinde kayıt olabilirsiniz.
MuratKavurma
Bu yorum spoiler içeriyor!
Yorumu görmek için tıklayın.
Kask çıkarma işinin suyu çıktı.
Memoli_64
Muhteşem sezondu
Demir_kanat1
İkinci sezon son bölüm müthiş olmuş
geceler
efsane bişey olmuş yaa. akşam 8 den gece 3-4 e kadar izliyorum.
YABGU1967
Bu Dizi'nin devam Süreci ve Sıralaması, The Book of Boba Fett. Daha sonra ise Mandalorian ve Boba Fett, ilerleyen Star Wars ve buna yakın Dizilerde boy göstereceklerdir.
dfsadfas
Bu yorum spoiler içeriyor!
Yorumu görmek için tıklayın.
öyle bir son ki devam etmesine gerek yok ama tekrar görüşeceğiz diye söz verdi vermeseydi daha iyi olurdu yeter artık
remzi00
buna benzer baska dizi varmı ya
kapattim
the book of boba fett izleyebilirsin ve yeni dizi de çıktı obi-wan kenobi diye
Polat66
3. Sezon ne zaman gelecek?
kaan
Yönetici
3. sezon boba diye bir dizi olarak geldi. boba diye aratın hocam sitemizden
Exixiz
3 sezon 8 bölüm imdb de yazıyor
Volbi3X
Tahminimce yeni sezon biraz geç gelecek çünkü boba feet üzerinden devam ediyorlar hem son bölümde feet ile bitti diğer seri ile devam edecekler senaryona. Boba feet de belkide yeni bölümlerde mandolorian görürüz kim bilir :) YOL BUDUR
Kask çıkarma işinin suyu çıktı.
Muhteşem sezondu
İkinci sezon son bölüm müthiş olmuş
efsane bişey olmuş yaa. akşam 8 den gece 3-4 e kadar izliyorum.
Bu Dizi'nin devam Süreci ve Sıralaması, The Book of Boba Fett. Daha sonra ise Mandalorian ve Boba Fett, ilerleyen Star Wars ve buna yakın Dizilerde boy göstereceklerdir.
öyle bir son ki devam etmesine gerek yok ama tekrar görüşeceğiz diye söz verdi vermeseydi daha iyi olurdu yeter artık
buna benzer baska dizi varmı ya
the book of boba fett izleyebilirsin ve yeni dizi de çıktı obi-wan kenobi diye
3. Sezon ne zaman gelecek?
3. sezon boba diye bir dizi olarak geldi. boba diye aratın hocam sitemizden
3 sezon 8 bölüm imdb de yazıyor
Tahminimce yeni sezon biraz geç gelecek çünkü boba feet üzerinden devam ediyorlar hem son bölümde feet ile bitti diğer seri ile devam edecekler senaryona. Boba feet de belkide yeni bölümlerde mandolorian görürüz kim bilir :) YOL BUDUR
thıs ıs the way !