Sadece kayıtlı üyeler yorum yapabilir. Bir kaç saniye içerisinde kayıt olabilirsiniz.
emiryvzs
12.03.2026 23.51 13.03.2026 3.47
gurmeler
güzel dizi
soykiran
İnanilmaz ötesi bir diziydi. İzlenmeli, izletilmeli.
PuppeTKiNG
İşte türümüzün son nesli olmak ne kadar da insana acikli geliyor o sorunun üzerinde durunca gerçekler için kaç bin insanın olduğu fedakarlıklar için neler yapıldığı bu yüzden bu fikirlerin hepsi kusursuz olmasıydı belki başka evrende daha da farklı bir son yaşanmıştır ama benim soracağım soru şu kader o ana onları götürmeseydi sonuç normal mi olacaktı kişilerin ihmalsizligi olmayacak miydi sanırım yaşanan geçmişe göre bunu her zaman bilmek durumunda kalacağız imbd puanı ise 9.9 olmalı cidden şaheser derecesinde bir dizi olmuş hikayenin film gibi destansi özeti sondaki gerçek resimleri görünce duygulandım resmen ama bu da kaderimizin bir gerçeği er ya da geç bizde bunu bileceğiz diğer serilerde görüşmek üzere dostlar
zyranox
abi şimdi dizi iyide öyle mükemmel diyil yani abartıyorlar 9.5 imdb çokya en azından 8 ve yaxud 8.5 falan olmalıydı her kesin öz fikri amma bazen sıkıcı bazende iyiydi mecazi menada desek dizinin ruhu ölmüşdü aga
darkenb
100 yıl dayanması için kaplamışlar ama insanoğlunun hırsı ve kana susamışlığı yine şaşırtmıyor. Günümüzde daha yeni güncel bir durumda dronla ile o kaplamanın en dış katmanına koca bir delik açtılar. Artık şaşırmam dediğim ne varsa şu 33 yıllık yaşamında beni hep şaşırtıyor insanlık. Dizi benim için 9.5/10.
12.03.2026 23.51 13.03.2026 3.47
güzel dizi
İnanilmaz ötesi bir diziydi. İzlenmeli, izletilmeli.
İşte türümüzün son nesli olmak ne kadar da insana acikli geliyor o sorunun üzerinde durunca gerçekler için kaç bin insanın olduğu fedakarlıklar için neler yapıldığı bu yüzden bu fikirlerin hepsi kusursuz olmasıydı belki başka evrende daha da farklı bir son yaşanmıştır ama benim soracağım soru şu kader o ana onları götürmeseydi sonuç normal mi olacaktı kişilerin ihmalsizligi olmayacak miydi sanırım yaşanan geçmişe göre bunu her zaman bilmek durumunda kalacağız imbd puanı ise 9.9 olmalı cidden şaheser derecesinde bir dizi olmuş hikayenin film gibi destansi özeti sondaki gerçek resimleri görünce duygulandım resmen ama bu da kaderimizin bir gerçeği er ya da geç bizde bunu bileceğiz diğer serilerde görüşmek üzere dostlar
abi şimdi dizi iyide öyle mükemmel diyil yani abartıyorlar 9.5 imdb çokya en azından 8 ve yaxud 8.5 falan olmalıydı her kesin öz fikri amma bazen sıkıcı bazende iyiydi mecazi menada desek dizinin ruhu ölmüşdü aga
100 yıl dayanması için kaplamışlar ama insanoğlunun hırsı ve kana susamışlığı yine şaşırtmıyor. Günümüzde daha yeni güncel bir durumda dronla ile o kaplamanın en dış katmanına koca bir delik açtılar. Artık şaşırmam dediğim ne varsa şu 33 yıllık yaşamında beni hep şaşırtıyor insanlık. Dizi benim için 9.5/10.
mükemmel diziydi
20/08/2025 19.55 Bir Efsane Daha Bitti
Yalanların bedeli nedir?
Güzel ama bu puanı hak ediyor mu bilemedim