Transformers: Rise of the Beasts, Predacon, Maximal ve Terrorconları Transformers dünyasına sunacak. Film, 90'lı yılları retro havasıyla çekilecek. Diğer Tranformerlar, Autobot ve Decepticonların savaşının ortasında çıkagelecekler.
Süre
0 dakika
İzlenme
2,110,520 izlenme
Türler
Kategori
Güzel film , teşekkürler Admin eline emeğine sağlık
Transformers serileri 1 den 5 e kadar güzeldi şimdi çok çocukça geliyor izlemeyenler için 1 den 5 e kadar olan seriyi izlemelerini tavsiye ederim
film güzel ancak optimus prima mı çok fazla güçsüzleştirmişler sonuçta prima lerın en iyisi ama çok fazla ez mişler bu onu haketmiyor diğer küçük ayrıntılar dışında bu konuyu beğenmedim o yüzden puanım 10/7 teşekkürler @hdkaan...
Hocam şimdi ben filmi indirdim ama ses dosyasında dubaj seçeneği bozuk iki seslendirmeyide aynı anda veriyor videoda ne yapmalıyım?
izlediğiniz filmle aynı iner yardım linkinden sesi ayarlayabilirsiniz
İzlenir
film gayet güzeldi bazı kisiler begenmeyebilir ama benim icin cok güzel bir filmdi. transformersin bayverse tasarimlarini cok guzel bulmuyordum fakat bu tasarim g1 tasarima daha cok uydugu icin ilgimi daha cok cekti. ayrıca eskileri yansıtmasida cok güzel karakter kisilikleride aynı sekilde senaryo güzeldi ama mükkemel denecek kadar degil. acıkcası 2. bir film bekliyorum ama gelecegini sanmam. mirage filme ayrı bir hava katmıs. acıkcası sürekli izlerim diyebilecegim bir film zaten daha onceden 4-5 kere izlemistim cok hos cunku. baskalari elenaya laf atmıs ama elenada cirkin biri degil tamam megan fox falan oynadi ama megan fox geride kaldı gecmise takılacaginiza önünüze bakın biraz her kız megan fox kadar güzel olmak zorunda kalmaz baska karakterler filme ayrı bir zevk katıyor zaten. bence 10/10luk film begenmeyenler kendi bilir.
Şu seri tüm bölümlerinde dünyanın en güzel kadinlari oynadı mesala Megan Fox. Şimdi ki seçtikleri kıza bak, bıktık zenci guzellemelerinden bari güzel olsaydi. Peki erkek oyuncu hiç olmuş mu, kast seçimi çok kötü olmuş. Puanım 5
sana gore guzel kiz demek ince dolgun pembe dudakli kucuk burunlu ve yuvarlak gozlu olmak mi gercekten. bende hep neden ozellikle herkesin dunya guzeli olarak gordugu kisileri oynatiyolar diye dusunuyodum. sanki diger `cirkin` kizlarin basina boyle seyler gelemezmis gibi. degisik kotu bi algi yaratiyo bence ki sana bakilirsa gercekten de oyle. diger filmlerde hep ask hikayeleri izledik ben transformerslari izlemek istiyorum ama hep ask hikayeleri ve `guzel kizlar` gordum. burda da cok guzel ve ZEKI OKUMUS VE BI YERE GELMIS bi kiz gordum sonunda. resmen kiz sayesinde basardilar herseyi. diger `guzel kizlari kotulemiyorum belki onlarda getir gotur isleri yaparak biseyler yapmis olabilir ama bu kiz koskoca otobotlari kurtardi. zaten diger filmlerde de sadece `diger filmlerden kastim baska filmler yani mesela atiyorum thor filminde de sadece guzel kizlar boyle bi ask yasayabilirmis gibi bi algi yaratmis.
Mymrtel toplum olarak okuduğumuzu anlamama sorunumuz var. Konu sadece kadın oyuncu değil genel olarak cast seçimi kötü demişim.
kardeşim filmde önemli olan kadın güzelligimi yoksa senaryomu sence?
admin TRANSFORMERS : PRİME ne zaman eklenir
bumblebee den istifa edip Virajamı geçsem..ama bumblebee benim için 1 ya viraj 2 olsun..optimus prime 3 :D
Viraj mı alıyon kardeş ismi miraj
güzeldi izleyin