Bonnie, hediye olarak aldığı Lilypad tabletle zaman geçirmekten aşırı keyif alıyor. Bu durum, Oyuncak Hikayesi kahramanlarımız Buzz, Woody, Jessie ve diğerleri için işleri daha da zorluyor, çünkü oyun süreleri için yeni bir rakiple başa çıkmak zorundalar.
Süre
90 dakika
İzlenme
13,748 izlenme
Kategori
Çocukluğuma gittim tekrar en son 11 veya 12 yaşında izlemiştim 🙂
Dublaj gelir mi?
Oyuncak hikayesi nin en kötüsü buydu boşa gitti sinema ya verdiğim para
Ayy çok heyecanlıyım bu anı bekliyordum izlicemm şimdi umarım güzeldiirrrrr
Gayet iyi filmdi Sinemalarda tadın bu filmi
HAYIR SİNEMADA İZLİCEM SPOİLER ALAMAM
Munek-kid grokun küfürbaz versiyonu gibisin :)
Senin strawman ini skeyim orspu evladı gt olunca nasıl çarpıtıyo hemen, lan siteye sızlanan kim be avradıyla yasak aşk yaşadımın aptalı, orada "yrak gibi çekim" yazıyo yani o ultra primitif, uzayla yarışacak boşluktaki kafanın anlayacağı şekilde vulgarize edecek olursak KAMERAYI DEVİREN SALAĞA ATIF VAR. O salağın sen olabileceğini bile düşünmeye başladım şimdi bu kadar uzattığına göre. Güya tribünlere oynarcasına siteyi arkana alıp karşındakine galip gelmeye çalışma, arkana beni alırsın doggy ye doyarsın. amk "çakalı" seni, seni ACME kesici delici zevk verici ile yolundan ederim.
Munek-kid lan at tarağı web rip gelmemiş niye siteye sızlanıyon diyom mal beyinli tomurcuk ergen.Sen önce ananın damından klavyeni çıkar .Biraz beynin oksijen alsın herbokolog.
Yok kanka sinemada çok güzel gözüküyo ben baktım baya iyi sizde bakın bence
At yrraaaa memet! Sinema çekimi demek sabit kameradan çekim demek, kamerayı oynatıp milleti ananınkinden hallice karadeliğe düşmüş gibi hissettirmek değil, kimse ilk akla gelen çekimden bahsetmiyo zaten sakin ol ve o mikroskobik beyincikle her şeyi çözmüş edası sarf etmeyi kes. Seni prodüksyion ıstılahatı diye iti gtüne sokarım.
Munek-kid daha sinemadan çıkmamış hd tr gelmemiş sinema çekimine tarak gibi diyor balkabağı. Öyle sızlanacaksan izleme tarrağım.
yrak gibi çekim zaten bi bok anlaşılmıyo istesen de alamazsın
Güzel filmdi 7/10 filme kötü diyenler olmuş yorumlarda onlara aldırış etmeyin ama filmde eski toy story filmlerinde gördüğümüz o sadece tek bir ekibe yönelmiyorlar kadroyu genişletmişler yeni oyuncaklar filan derken eski karakterlere çok yer vermiyorlar ve başrol karakter normalde Woodyken bu filmde Jessicaya daha çok yer vermişler onun dışında çok bir sorun yok
Güzel ve oldukca duygusal😢
güzel ve eğlenceli..günümüz teknolojisinin ayağına iyi vuruyor...şmdiki yeni nesil nasıl köreriyor mükemmel şekilde anlatılyor..bu tür yapımların daha öne çıması lazım yoksa yeni nesil robot olacak...vesselamm
animasyona olan saygımdan sinemada izleyeceğim çok sevdiğim bir seri çocukluğumun serisi o yüzden sinemada izlerim türkçe dublaj seklinde