Cam Sehpa - The Turkish Coffee Table izle (2026)

Cam Sehpa - The Turkish Coffee Table izle
Play icon
Player invisible layer

Yorumlar (16)

Sadece kayıtlı üyeler yorum yapabilir. Bir kaç saniye içerisinde kayıt olabilirsiniz.

timezone06 adlı kullanıcı timezone06

Ne izledik biz bilmiyorum.Bu kadar b.ktan bir film ancak Türk filmi olurdu.Kesinlikle uzak durun.

UMUT777 adlı kullanıcı UMUT777

HAYATIMDA GORDUYUM EN IYI TURK FILIMI EN IYI OYUNCULK 1000000/1000000

ronayi3434 adlı kullanıcı ronayi3434

her iki filmde izlenir bu tr yapımı geçen sene vizyona girmiş

MartinMystere adlı kullanıcı MartinMystere

100 x ile mükkemmeeeel film ....

efeski adlı kullanıcı efeski

özgün bir türk yapımı değil tabii ki, "the coffee table" isimli ispanyol roman ve film uyarlamasının uyarlaması. orjinal filmin birebir klonlanıp türk kültürüne lokalize edilmiş hali diyebilirim.

efeski adlı kullanıcı efeski

korku öğesi tamamen şok etkisine dayanıyor filmde. görsel ve performans olarak sinematik bir gerilim yaratmak konusunda başarısız. bahsi geçen şok etkisi sahneleri özgünlükten uzak ve ucuz. yine de çoğu insanın sınırını zorlayabilir. hassas iseniz bunu atlayabilirsiniz. çok şey kaçırmassınız.

Batuv2 adlı kullanıcı Batuv2

2022 ispanya yapımı coffee table filminin aynısı türkiyeye getirince kadını kapatmışlar sadece

tursubidonu1 adlı kullanıcı tursubidonu1

lan yorumlarda ne gommussunuz arkadas, bence turune gore gayet iyiydi. 1.5 x ile gideri var

Okan22 adlı kullanıcı Okan22

orjinal yapımını izlemiştim değişik bir film

Cryrose adlı kullanıcı Cryrose

Bu yorum spoiler içeriyor! Yorumu görmek için tıklayın.

İbrahim evde bebekle yalnız kaldığı sırada, bu lanet sehpa yüzünden akla hayale gelmeyecek, korkunç ve trajik bir kaza yaşanır. Bu kazadan sonra İbrahim'in aklını kaçırmama mücadelesi başlar. Zehra ve eve gelen misafirler durumu fark etmesin diye İbrahim devasa bir yalan ve panik dalgası içinde, evdeki korkunc gercegi saklamaya calışır...sonu ise tam bir karmaşa.... kesinlikle izlemeniz gereket bir film.

Zagor66 adlı kullanıcı Zagor66

O kadar engin ve büyük tarihimiz varken o kadar edebi bir çok esere sahipken bu kadar saçma bir film yapmanın alemi olmadığını düşünüyorum beğenen arkadaşlara saygı duyuyorum.