Sok-woo ve kızı Soo-ahn, kendilerini Seul'den Busan'a götürecek hızlı bir trene binerler. Ancak yolculukları sırasında tren çoğu çalışanı ve yolcuyu öldüren zombilerin istilasına uğrar. Busan'a doğru hızla ilerleyen bu trende yolcular, zombilere karşı hayatlarına pahasına savaşmak zorundadır.
18 yaş ve üzeri için uygun. (Küfür, şiddet veya cinsellik içerebilir.)
Aşırı saçma dizi. Çok kötü. Sadece o iki adamın ölmesine üzüldüm. Karakterler hiç güzel işlenmemiş, emek verilmemiş bile.
Bax geç
lars malı önerdi izledim siz izlemeyin
Yani filmin ikinci versiyonunu izlemeyen salaklar mantık hataları falan var demiş oğlum ZATEN İKİNCİ FİLMİ VAR SALAK GİT İZLE AQ GÖRÜRSÜN HİKAYEYİ BİŞEY BİLMEDEN ETMEDEN FİLMİ KÖTÜLÜYORSUNUZ GAYET YERİNDE KULLANMIŞLAR DRAM AKSİYON GAYET YERİNDE AQ
o 3 adamın öldüğü yerde aglamaktan ben öldüm amk. Çok güzel izleyin....
Basarili bir film mutalak izleyin
KÜÇÜK KIZ O KADAR ÇİRKİN VE RAHATSIZ EDİCİ Kİ KIZIN SAHNELERİNİ AYAĞIMLA KAPATIP İZLEMEK ZORUNDA KALDIM.
BİZ SENİN YORUMUNU BOKLA SIVASAK BOKA YAZIK O NOLACAK
Buda qəşəng di bu filim 👍👍
Ama abartmışsınız be kardeşim 10 üzerinden 9-10 üzerinden 8. Bir sürü salak salak şey ha bir şey olur ha bir şey olur. Bir halt olduğu yok. Tam bir yemek olmamış ama karnım açtı yedim muhabbeti. 10/ 6
Bok gibi film ama gerçekten bok gibi, şişman kaslı abiyi kapakta görünce izleyeyim dedim ama olmamış. Gereksiz dram var, saçma sapan sahneler. Kendini iyilik prensesi sanan aptal bir küçük kız, aşırı cool takılan ama hiç bir işe yaramayan takım elbiseli yakışıklı abi. Ulan bir defa zombi filmlerinde önce konuyu anlatırlar virüs nasıl çıktı, kimden bulaştı cart curt. Bunda öyle bir şey de yok. Bir trenin içerisinde herkes kahramanlık oynuyor, salak salak hareketler. Hele o liseli kızın, sevdiği çocuğun boynunu ısırdığı sahnede gülmekten gözümden yaş geldi. Takım elbiseli yaşlı dayının kendini kurtarmak için herkesi feda etmesi ve her seferinde ona inanan birilerinin olmasını da çok komikti. Zombieland, dünya savaşı z, ulan hiç olmadı gidin resident evil izleyin bu nedir baba ya.