Sidney Prescott, yeni bir hayat kurduğu sakin kasabasında eski düşmanı Ghostface ile karşılaşır. Kızı hedef seçildiğinde, Sidney ailesini korumak için geçmişteki korkularıyla yüzleşmek zorundadır. Kan dökülmesini durdurmak için mücadele eder.
Süre
0 dakika
İzlenme
43,351 izlenme
Kategori
bu filmin elde tutulur tek yanı ghostface kim mevzusudur. yoksa filmin sonunda sidney bir yakının kaybeder ama kendisi hep hayatta kalır bu seride courtney ölmedi ama bir sonraki seri kesin ölücektir. artık slasher filmlerini çekemez hale geldiler. 90'ların ekmegini yemem mevzusunu kaldıramaları gerekiyor çünkü o kadar ekmegini yemek dibini vurmak istiyor ki aç köpekler. dizisini de yaptılar sadece ghostface acaba kim diye izliyoruz. bunun icin bir çok dedektiflik filmi var gidin onları izleyin seri katil kim mevzusunu bunlardan daha iyi işlerler. valla 13.cumanın 12 tane filmi var hallowen serisi de aynı şekilde bu 3 serinin elde tutulur hiçbir tarafı kalmamaya başladı bunu da izlemezdim normal de de stu abimiz için izlemek istedim onda da adamı ai yapmışlar filmin sonunda kadın 2 mermi + bacagına 5 bıçak darbesi karnına 10 bıçak darbesi yiyor ama yine ayaga kalkıp kosarak sidneye saldırıyor olum bunu yaparsanız stu da mezardan kalkıp geri dönebilir adama neden ai yaptınız geri gelseydi ya maskenin altından cıksaydı tabi siz şaşırmataca yapmak istemişsiniz. bu son sahne beni çok doldurdu. ve bu filistin olayları da döndügü icin bu seriyi ne evde izlerim ne de izlettirirm normalde filistin mevzusu bir bahane benim icin asıl mevzu nişlikten cıkmaları. artık izlenmiyor bu seri yapmayın kardeşim
Sıxmır amma artıq bəsdi. Eyni hekayəni nə qədər görmək olar. Əslində Scream filminə uyğun çox yaxşı oyun düzəltmək olar. Hekayə , seçim, kəpənək effekti olan oyun. Until dawn kimi
Eskiden severek ve bazı sahnelerde gülerdik çok yapmacık olmuş sindy tek başınaydi yanına birkaç daha karakter konula bilirdi kızı ve polis kocası hiç güzel olmamış
seri olarak begeniyorum. hikayenin konsepti bu zaten sadece katillerin rolleri uyusmamis ,sindy ile alakali birileri olsa iyi olurdu. ancak bi sonraki bölümde sindy v kizi ölsün de yeni hikaye ye gecis yapilsin bence.
Berbat denemeyin
yanı aynı seyler bır cıglk var ve sındı baska bırsey yok herseyu tadındamı bıraksak artık bılemıyorum
ne bekliyorsun tam olarak...konsept bu zaten ve bu bir klasik amk.+2000 dogumlu bakis acisi--_D _D
B@k gibi film yapmışınız Scream hayranıydım ama sırf Filistine destek verdikleri için Samantha ile Tarayı çıkarıyorsunuz umarım İsrail tarafından gondiklerinsiniz
Buna güzel diyenler olabilir zevk meselesi 10/4 verdim
Sadece nostaljiye oynayan bir film olmuş. Daha kaç tane film yapacaklar???? Bu gidişle Scream 100'de kadını Sydney Prescott'ı oynasın diye robocop gibi geri getirecekler
stu bir sonraki bölümde çıkar mı, takipçileri için scream forever, film 7/10