Corontina-19 izle Quarantine-19 (2022)

Corontina-19 izle
Play icon
Player invisible layer

Yorumlar (23)

Sadece kayıtlı üyeler yorum yapabilir. Bir kaç saniye içerisinde kayıt olabilirsiniz.

mert3721 adlı kullanıcı mert3721

Niyet iyi ama film çok kötü. Oyunculuk, işleniş falan çok kötü. Sonunda şaşırtalım falan demişler ama kendileri de şaşmış. Türkiye de geçen film de amerikan askeri karantina bölgesini kontrol ediyor. Türkiye amerikanın egemenliğine resmen girmiş gibi bir yapı var. Tutarsızlık ve hata çok ama ne diyelim film işte.

Alp_arslan73 adlı kullanıcı Alp_arslan73

Çin dizileri gibi aw 😅😅😅 oyunculukta berbat boşuna zaman kaybetmeyin

Velo72 adlı kullanıcı Velo72

Yine evcilik oynar gibi film çekmişler.

sertacyilmazer adlı kullanıcı sertacyilmazer

Filmde herşey TÜRK ama yabancılaşması bir o kadar saçma olmuş yoksa Türkçe olsa Türkiyede olduğunu gerçekten hissedirse daha güzel olurmuş

Oytunc_B adlı kullanıcı Oytunc_B

Bu yorum spoiler içeriyor! Yorumu görmek için tıklayın.

Çabaya teşekkürler ama senaryo ve oyunculuk maalesef beklentinin çok altında kalıyor. @Cinekritik'in durumu toparlama gayreti takdire şayan ancak, gerek Cast'ın gerekse Figürasyon'un (nazik ifadesi ile) çıtanın çok altında kalması filmi 'izlenemez' hale getiriyor. 'Şaşırtmaçlı' :) final çabasını da ayrıca tebrik etmek isterim. :P

Cinekritik adlı kullanıcı Cinekritik

Öncelikle bir film hakkında yorum yapmadan önce filmin genel bir araştırması ve analizi yapılması taraftarıyım. Öteki türlüsü gerçek bir sinemaseverin yapabileceği bir durum değil. Filme gelirsek; Corontina-19, Covid-19 salgını döneminde çekilen dünyadaki ve Türkiye'deki ilk konulu film olma özelliğini taşır. Corontina-19, COVID-19 pandemisinin başlangıç döneminde, karantina koşulları altında çekilen ve dikkat çekici bir temaya sahip olan Türk yapımı bir gerilim filmidir. Türkiye'de çekilmesine rağmen tamamı İngilizce çekilen film, festivalleri ve uluslararası platformları hedeflemiştir. Film, salgının hemen ardından çok kısa bir sürede (yaklaşık 3 haftada) tamamlanmıştır. Bu durum, filmin pandemi şartlarına hızlı bir sanatsal tepki olarak değerlendirilebilir. Bir yarışma programı formatıyla başlayan film, korku-gerilim türüne evrilerek kapalı alan korkusu (klostrofobi) ve belirsizlik temalarını işler. Sonuç olarak filme acımasız bir eleştiri yapmaktansa COVİD-19 salgını döneminde dünyada çevrilen ilk film olma özelliği ile takdir ederken ayrıca filmin pandemi döneminin getirdiği "izolasyon" ve "sosyal deney" kavramlarını bir korku unsuru olarak kullanması açısından da ilginç bir deneme olarak görüldüğünü de kabul edelim. Uluslararası festivallerden başarı ile dönen filme bir tebrikte bizden gelsin. Siteye teşekkürler.

Cinekritik adlı kullanıcı Cinekritik

Daha iyisini ve ödül alanını yaptınız da itirazmı ettik. Buyrun daha iyi projeyi siz çekin, bizde sizi takdir edelim.

izleumutizle adlı kullanıcı izleumutizle

farketmiyor sonuç hala leş film

ocanado44 adlı kullanıcı ocanado44

bence bu filminde oyuncu arkadaşlarında hatta senarist ve yönetmeninde belgeseli çekilmeli ve ciddi anlamda bu seneryoyu hangi yapımcı ne sebeple kabul edip ne ile beslenip ne kullandığı Devlet tarafından mecliste araştırılması adına acil toplanma talep edilmeli :)))) izlemeyinnnnnnnnnn

melllo adlı kullanıcı melllo

Admin burda yeniyimde acaba nasıl daha sonra izleye bilmek için liste yapa bilirim

__Eda__ adlı kullanıcı __Eda__

İzledin yapmalısınız izlediğiniz film ve dizi bölümünden çıkıyor hepsi

Lambayapufde adlı kullanıcı Lambayapufde

Aşağıdaki takip et tuşuna bas...

Q71903 adlı kullanıcı Q71903

takip et butonuna basarak

_KaaN_ adlı kullanıcı _KaaN_ Yönetici

:) ben 20 senedir burdayım burdayım ben de bilmiyom

_KaaN_ adlı kullanıcı _KaaN_ Yönetici

:) ben 20 senedir burdayım burdayım ben de bilmiyom

smy1971 adlı kullanıcı smy1971

🤣🤣 bu memleketim insanları neden kendini rezil etmek için uğraşıyor anlam veremiyorum... çekmeyin kardeşim film falan...

gasabo adlı kullanıcı gasabo

yeni virüs geliyor ama bu defa yüzde 50 götürme garantili.dünya nufusunu yarı yarıya düşürmeyi bu defa başaracaklar sanırım.hakkımızda hayırlısı olsun