Mortal Kombat II izle (2026)

Mortal Kombat II izle
Play icon
Player invisible layer

Mortal Kombat II Filmini Sevenlere Öneriler

Yorumlar (248)

Sadece kayıtlı üyeler yorum yapabilir. Bir kaç saniye içerisinde kayıt olabilirsiniz.

_KaaN_ adlı kullanıcı _KaaN_ Yönetici Sabitlenmiş Yorum

ALTYAZILI OLAN HD GÖRÜNTÜ , Dublaj Xbet Sürüm Bluray çıkış tarihine daha var sormayın çıktıgı gün yayınlarız...Sorunlarınızı şikayet bölümüne yazın buraya yazdıgınız soru ve sorunlara cevap verilmez

ugurkrkcu adlı kullanıcı ugurkrkcu

teşekkürler kaan

bekirsami adlı kullanıcı bekirsami

Teşekkürler Kaan Hocam...HD olduktan sonra altyazılıda izlenir.

savas55 adlı kullanıcı savas55

Bu da olmamış.

Sertermaac adlı kullanıcı Sertermaac

Kaan nezaman ücretliye geçiyoruz?

Anarco adlı kullanıcı Anarco

FENERBAHÇE ŞAMPİYON OLUNCA YANİ SENEYE ;)

_KaaN_ adlı kullanıcı _KaaN_ Yönetici

😂 paran çok heralde

ercanstudios adlı kullanıcı ercanstudios

Açıkçası beklentim daha yüksekti çünkü bu sefer gerçekten turnuva hissini ve daha büyük bir ölçeği bekliyordum ama tam istediğim etkiyi alamadım. Dövüş sahneleri ve vahşet tarafı eğlenceli, özellikle oyun havasını daha fazla yakalamaya çalışmışlar ama hikâye yine karakterlerin gerisinde kalmış gibi hissettirdi. Johnny Cage’in eklenmesi güzel bir enerji katmış ama senaryo tarafında daha güçlü bir yapı bekliyordum. Tempo yüksek olduğu için sıkmıyor ama duygusal ya da unutulmaz bir tarafı çok kalmadı. Genel olarak izlerken keyif aldım ama bittiğinde “iyi olmuş ama daha iyi olabilirmiş” hissi ağır bastı. 10/8

orucov_arif adlı kullanıcı orucov_arif

Bu yorum spoiler içeriyor! Yorumu görmek için tıklayın.

Liu Kang ve Kitana, Johnny Cage ve Sonya Blade ilişkileri olmaması üzücü. Ama yinede güzel film. Kano'yu seveceğim aklıma gelmezdi beni çok güldürdü

Muvahhid adlı kullanıcı Muvahhid

Mortal Kombat oyunu ile hiç ilgisi olmayan ergenler izlerse böyle komik yorumlarda kaçınılmaz oluyor

Hesap53 adlı kullanıcı Hesap53

Daha iyi olabilirdi, Ama izlenir.

hiraeth adlı kullanıcı hiraeth

olm herkes kötülemiş tamam izlemiyorum

seytangel adlı kullanıcı seytangel

emeğiniz için tşk. kötü değildi ama günümüz yapay zeka teknolojisi varken daha çok şey bekliyor insan. bi 5 yıl önce çıkmış olsa daha çok puan alabilirdi.

sumeyyeacarmerv adlı kullanıcı sumeyyeacarmerv

1.filmi daha iyiydi bunu pek beyenemedim yani beklentimin çok altındaydı biraz daha efektif olabilirdi çok sadeye kaçmışlar yani 1'e kıyasla cidden düşük bir performans