Sadece kayıtlı üyeler yorum yapabilir. Bir kaç saniye içerisinde kayıt olabilirsiniz.
batolyon
İkincisi ni görmek lazım,bu bölüm fena değildi.
mert3721
Yorumlar çok acımasız olmuş. Çok kötü bir film değil. Daha iyi olabilirmiş belki ama izlenmeyecek berbat falan bir film değil, daha ne filmler gördü bu gözler. Ortalama aksiyonlu bir film.
D-Toretto
Bu filmi yapan senarist yonetmen ve yapımcıların maddi olanakları keske baska insanlara verilebilse..
İkincisi ni görmek lazım,bu bölüm fena değildi.
Yorumlar çok acımasız olmuş. Çok kötü bir film değil. Daha iyi olabilirmiş belki ama izlenmeyecek berbat falan bir film değil, daha ne filmler gördü bu gözler. Ortalama aksiyonlu bir film.
Bu filmi yapan senarist yonetmen ve yapımcıların maddi olanakları keske baska insanlara verilebilse..
çok bişi beklemeyin zaman bolsa izlenir
tam puanına göre bır yapım ne eksık ne fazla