Sweet Home izle (2020)

Sweet Home Dizisini Sevenlere Öneriler

Yorumlar (70)

Sadece kayıtlı üyeler yorum yapabilir. Bir kaç saniye içerisinde kayıt olabilirsiniz.

MuhammetSocial adlı kullanıcı MuhammetSocial

3 Sezonunu da İzledim Güzeldi Yeni İzleyeceklere Tavsiyem Hemen Başlayın

Mastergg adlı kullanıcı Mastergg

Pek beğenmedim saçma supan bişe yaratıklar nasıl ortaya çıktı nerden geldi birileri durup dururken yaratığa dönüşüyor bir apartman var burunlarının dibine kadar her kez yaratık olmuş kimsenin haberi yok

zuleyhayldz0 adlı kullanıcı zuleyhayldz0

Bu yorum spoiler içeriyor! Yorumu görmek için tıklayın.

İlk sezon harikaydı mükemmel ötesiydi.İkinci sezonda 5 bölüm başroller yoktu bomboştu.Üçüncü sezon idare ederdi sonu ucu açık bittirildi heleki son bölüm anlamsızdı herşeyi alel acele bittirmeye çalışmışlardı yani ilk sezon ve kötü baş karakter için izlenir

Eray_Sahil adlı kullanıcı Eray_Sahil

Dizi kendini bı şekilde izlettirdi. Güzel olmuş atmosferi iyi. Bazı saçma yerleri var dizinin. Ama sıkılmadan izleyeceğinizi düşünüyorum. İyi seyirler

CloudyAden adlı kullanıcı CloudyAden

Beğendim bazı bölümler saçma gelsede karakterlerle bağ kurabildim izletti kendini sonuna kadar

n3rminsq adlı kullanıcı n3rminsq

2. sezon 7. bölümün sonlarına kadar saçmaydı dizi izleme isteğim kaçt mq

Jennwii adlı kullanıcı Jennwii

Gerçekten mükemmel bir dizi önceden izlemistim tekrar izlemeyi düşünüyorum eğer niyetiniz varsa kesin izleyin

Muhammed_byr adlı kullanıcı Muhammed_byr

Güzeldi ama ana karaktere verilen süre çok az olmuş.

ercanstudios adlı kullanıcı ercanstudios

Bu yorum spoiler içeriyor! Yorumu görmek için tıklayın.

1.sezon izole bir apartmanda geçen hayatta kalma mücadelesi ile başlarken 2 sezonda hikayeyi askeri üstler ve küresel bir felaket boyutuna taşıyor laboratuvarlar ve distopik evreni genişletiyor Bu da izleyiciye daha fazla sinematografi yaratıyo.Hikaye, senaryo ,karakterlerin bütünlüğü ve temposu 2.sezonda 1'e oranla Tempo biraz daha düşüktü. biraz bekletimin altında kalmasına sebep oldu 3 sezon hikayenin daha potansiyel genişlemesi düşünülürken maalesef beklentimin altında kaldı Ama genel olarak Fena değildi tabii çok daha iyi olabilirdi Umarım 4 sezonda çok daha iyi bir hikaye ve kaliteli senaryo ile geri dönerler. 10/8,4

iamnotyagmur adlı kullanıcı iamnotyagmur

Mükemmel bişeyyyyyy