Türkiye’nin en sarsıcı kriminal vakalarından Palu Ailesi dosyası, araştırmacı-gazetecilik yaklaşımıyla yeniden açılıyor.
Palu Ailesi Karanlık Sarmal Dizisinin Tüm Bölümleri
Yorumlar (16)
Sadece kayıtlı üyeler yorum yapabilir. Bir kaç saniye içerisinde kayıt olabilirsiniz.
şu belgeseli çekmeye utanmamışlar.suçluyu aklama belgeselı resmen.İSA VE FATİH neden dısarıda nasıl burda konusabılıyorlar resmen tehlıkelı sogukkanlı psikopatlar.Hele o komsu yok mu? O da olayın içinde .Kadın bı yardım ıstese butun mahalle toplanırmıs allah belanı versın yıne kadını suclu yapmıslar bunlar halen sokakta
Olaya benim gibi fransız olanlar için akıcı ama müge anlıdan beri olaya hakim olanlar için sıkıcı olabilir.
Türkiye'nin en çok konuşulan kriminal vakalarından birini ele almasına rağmen maalesef büyük bir hayal kırıklığı olmuş. Belgeselin en büyük problemi, anlatımı toparlayacak bir dış sesin bulunmaması. Bu eksiklik, kurguyu aşırı karmaşık hale getirerek zaman ve mekan algısını birbirine düşürmüş. Sorulan sorular ve alınan yanıtlar o kadar dağınık yerleştirilmiş ki olayların kronolojisini takip etmek neredeyse imkansız. Gelişigüzel röportajlar ve dağınık yerleştirilen soru-cevaplarla olayların başını ve sonunu takip etmek çok zor. Üstelik dosya hakkında yıllar önce televizyon programlarında konuşulanların ötesinde yeni tek bir detayda sunulmuyor. Yapımın tek dikkat çekici yönü; serbest kalan bazı aile üyelerinin röportajlarında hala gerçek dışı iddiaları savunmaya devam etmesi. Bu durum, aile içindeki o karanlık toplu psikozun ve algı kırılmasının hala ne derece devam ettiğini ürkütücü şekilde gözler önüne seriyor. Benim için teknik ve içerik olarak sınıfta kalan bir yapım.
Kesinlikle katiliyorum. Yeni basladim ama kimdir, nedir, ne degildir, tufek, Kocaeli, Ordu, vs. Ne bunlar ya? Bir baslangici olmali. Kesinlikle cok kotu bir yapim. 10 dakikasini izlememe ragmen, devaminda da bir aey degiaecegini zannetmiyorum. Yazik...
Müge Anlı da anlatılan yalan beyanlarla 2 kardeşi çıkarıp belgesel yapmışlar. Bari gerçekleri yansıtsaydınız. izlemeyin zaman kaybı gidin savaş kurbaba dan izleyin efsane anltıyor
Onur Can Yenilmez adlı Youtuber ın yaptığı video bundan daha iyi... Cahilliğn gerizekalılığın geldiği son nokta.. Tek acıdığım 6 yaşındaki masum bir çocuğun ölmesi..
Hiç üşenmedim uyumadan gittim Müge Anlı ile tatlı sert programının kanalından buldum ve tek tek izledim cidden canvarca katletmiş Tuncer USTAEL kafasınıza takılan anlamadığınız bir kısmı varsa anlata bilirim. Aslında aileyi mahveden TUNCER USTAEL benim büyük bir iddiam var, ölen Ahmet Tahnal'ın da ölmesi için de iftira atmasını sağlayan yine bu Tuncer USTAEL in parmağı yüzde yüz vardır kayınpederin doldurup birilerin aracığıyla evin direği olan adamı hapse göndertti ve planını işleve soktu bakın araştırılsın ortaya çıkacaktır
O ölen iki kızı yediler bence,o dişlerin başka açıklaması olamaz.
Tüyler ürpertici bu cinayetlere suç ortaklığı yapan İsa nin olayları gülerek anlatması ve Fatih in soğukkanlı bir tavırla özgüvenle üstten üstten konuşması iyice canımı sıktı. Son bölümde Tuncer in psikopatliklarini kişilik bozukluğuna bağlamaları umarim yakında akıl hastanesine transfer ederek ordan da serbest bırakılmasına sebep olmaz .
Leş gibi bir belgesel olmuş inanın çoğu konuşmaları anlayamadım bile ne dedi diye geri sara sara izledim. Öğrendiğim kadarıyla çok fazla hatalı yanlış yerler varmış
İsa ne yüzle belgesele çıkıyorsun yazıklar olsun sana şerefsiz müge anlı nin tamamını izliyorum isa çok şerefsiz bir mahlukattir